15 mars 2015

Söndag


Jag och Aivie åkte ut till Våmhus och hälsade på pappa och Karin. Det var länge sedan vi sågs nu så det var riktigt kul. vi satt och njöt av solen medan Aivie for runt på gården. Till lunch grillade vi hamburgare och sen gick vi ut igen. Karin hjälpte mig att göra i ordning mina skidor för sommaren medan pappa tog med Aivie på en tur med flakmoppen och "krattade" lite grus. Aivie fyllde fickorna så fulla med småsten från gården så att hon nästan tappade byxorna. En kortare promenad med Zaga hann vi med också fast då orkade inte pappa följa pga ryggen.

Det var riktigt härligt att se pappa så pigg och  relativt smärtfri för första gången på flera år. Pappa gjorde sin operation, precis densamma som jag snart ska göra, den 26 februari och är redan rätt mobil och pigg så att känns skönt att se inför min operation som närmar sig med stormsteg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar