13 mars 2015

Tiden flyr mig

Det känns lite konstigt att tiden bara flyger iväg samtidigt som det är precis vad jag vill att den ska göra. Varje dag som går kommer min operation lite närmare och det längtar jag till. Det känns inte lika roligt att jag kommer att vara så beroende av andra människor runt omkring mig en period efter operationen. Som tur är så faller det sig så att Rickard har "påsklov" veckan efter min operation och det känns skönt så att han kan vara hemma och ta hand om Aivie och hjälpa mig. Med kallelsen kom en del saker som jag behöver ordna med inför operationen som t ex toalettstolförhöjning, grejer att sätta på sängbenen så att den blir högre, dyna att sitta på eftersom det kan vara jobbigt att resa sig
o s v, ingenting som har korsat mina tankar förut. När jag fick kallelsen tänkte jag att jag har låååång tid på mig att ordna allt jag ska men på måndag är det bara 2 veckor och 1 dag kvar innan jag ska vara i Strängnäs för operationen den 2 april.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar