15 juli 2015

Badhuset

Efter att jag slutat jobbet idag så hade jag Aivie och hälsade vi på min farbror som är på sjukhuset just nu. Han blev jätteglad att Aivie var med och hälsade på honom och det var ängel sen vi sågs så det var härligt att få krama om honom.
Efter en sillunch hemma hos pappa och Karin åkte vi tillsammans till simhallen i Älvdalen för en badstund. Aivie var som en fisk i vattnet och tordes både få utan att jag höll i henne, prova simma med sina puffar och hoppa från kanten, första gångerna tog jag emot henne sen hoppade hon själv, hon hoppade till och med så att hon fick huvudet under vattnet och jag bara tog upp henne.  Vi åkte vatten rutschkanan en gång också men det gick lite för fort tyckte hon. Kul hade vi alla fall tillsammans med (Aivies) morfar och Karin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar