14 juli 2015

Simma

l dag kom jag äntligen i väg till simhallen för att simma lite och det var jätteskönt! Vanligtvis brukar Jag simma 40 längor, 1 km, men eftersom det var första gången jag simmade efter operationen nöjde jag mig med 24 vändor. Kändes bra i kroppen och jag Längtar redan till nästa vecka då jag får simma igen. Eftersom jag jobbar inom landstinget fär jag simma gratis en gång i veckan.
Tanken ärju att jag ska försöka göraHgklassikern framöver Och målet är att slå de tider jag hade på simningen och springningen som jag hann göra sist. Jag simmade Vansbro tjejsim(1 km) på ca 30 min och sprang Lidingö tjejlopp (1 mil) på ca 1.5 timme. Det tog mig ca 20 min att simma lite mer än 0,5 Km och då med pauser så jag är helt säker på jag kan slå min tid nästa gång jag ska simma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar