14 december 2014

Härliga helg

Jag och Aivie har haft en jättemysig helg!  På fredag kväll var vi bjudna på tacos hemma hos svärföräldrarna så vi åkte dit direkt efter att jag hade hämtat Aivie på dagis och stannade kvar tills det var dags för Aivie att sova.

På lördag åkte vi först till Älvdalens simhall och badade tillsammans med Elin och Emmy. När vi hade badat klart tog vi ett litet mellanmål innan vi avslutade vår utflykt med ett besök på. McDonalds.

På kvällen åkte vi hem till mamma och Stefan där vi åt fondu och efter Aivie hade somnat satt vi uppe till 01.30 och spelade "med andra ord" och åt lite lördagsgodis.
På söndag bylsade vi på oss och for till ishallen i Orsa för att åka skridskor. Jag och Birgit åkte inte men Sven, Anna, Stefan, Erik och mamma åkte så Aivie hade många att åka med. Hon tyckte att det var roligt men fick ont i fötterna såklart. När vi hade åkt klart skridskor åkte vi allihopa till Orsa kaffestuga och fikade och innan vi åkte hem var vi in i en liten affär som hade så mycket fint, ska åka tillbaka efter jul och köpa en lykta jag blev förälskad i.
När vi åkte hem följde jag och Aivie med hem till mamma och Stefan igen och spenderade en till natt där.

På lördag åkte vi först till Älvdalens simhall och badade tillsammans med Elin och Emmy. När vi hade badat klart tog vi ett litet mellanmål innan vi avslutade vår utflykt med ett besök på. McDonalds.Aivie har varit nöjd under helgen och jag har fått sällskap, fantastiskt rolig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar