11 maj 2015

Tatueringar

Nu var det länge sedan som jag tatuerade mig sist. Hösten 2010 förevigade jag mormor på min arm och jag längtar galet mycket efter att få tatuera mig igen. Jag har massor med idéer, både fragment av idéer och klara idéer.

*Ska göra en Aivietatuering av något slag.
*Fylla på med datum i form av romerska siffror på höger handled.
*Vill ha en vit kanin med vingar som håller i en hibiskusblomma.
*En fågel fenix i färg ovanför den svartvita.
*Fler religiösa motiv ska få pryda min vänstra arm tillsammans med Jesus som släpar på sitt kors.
*Jag och Elin ska göra en väntatuering nästa år när vi båda fyller 30.

Vi får se hur det blir till slut men jag älskar tatueringar och det dom symboliserar för mig. Det känns fantastiskt att ha möjligheten att få hjälp av duktiga tatuerare att uttrycka kreativitet på det sättet.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar