5 december 2015

Julkänsla

Började morgonen med att mysa tillsammans med Aivie i sängen när hon öppnade dagens paket i kalendern. När paketet var öppnat åt vi lite frukost och gjorde oss klara för att åka till dagis. Aivie vill aldrig att man gör något med hennes hår, försökte få göra flätor men det fick jag inte så jag gjorde lite lockar i håret och hon blev jättefin!

Ljusfesten var mysig, barnen tände ljus och sjöng julsånger. När de hade sjungit klart stannade Anna och Sven kvar och var med på grötfrukosten medan jag åkte till jobbet

På lunchen var jag, mina blivande kollegor från öron och två audionomer från hörcentralen och åt "lilla julbordet" på korsnäsgården. Maten var sådär, inte värd de 395 kr som det kostade men vi hade trevligt och korsnäsgården var väldigt mysig.
Desto godare mat fick jag hemma hos Elin på kvällen, älgkött, pommes, bea och sallad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar